La nostra manera de fer

La nostra manera de fer


La nostra visió d'infant
Un infant capaç, competent, protagonista dels seus aprenentatges, investigador, explorador, actiu... Són alguns adjectius que mostren una mirada de respecte cap a les necessitats i interessos dels infants

El paper de l'adult
L’adult acompanya els processos, es posa a disposició de les necessitats dels infants. Un adult respectuós i amorós que proporciona uns espais i uns materials que atenen a allò que precisen els infants a cada etapa, gràcies a una observació acurada de les seves accions.




Espais preparats
Els espais són zones d’activitat i de joc que ofereixen una gran quantitat de possibilitats. Els espais que oferim són: joc simbòlic (cuineta, nines, disfresses, botiga...), de cos, música, art, ciències, construccions, llengua i matemàtiques manipulatives...



Tallers i provocacions
Propostes que fa l’adult en funció d’allò observat en els infants. Poden ser de modelatge, teatre, dansa, fotografia, música, experiments, fusteria, ioga, so, cuina, imatge i llum...

Materials
D’investigació i d’acció, tot vivencial, no fem servir fitxes de treball, sinó tots els sentits dels infants, els quals els donen tota la informació necessària per descobrir i aprendre jugant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada